קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

פאייה שותפה

פאייה שותפה
פאייה שותף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 775 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 6 . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם פלפל, חוטי זעפרן, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו קרקרים תוצרת בית סודה לאפייה האתגר של השותף, מחבת פאייה Mixta (פאייה עם פירות ים ובשר), ו פאלן בין היתר-Paellan entre-autres (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים ורמוט וזעפרן בקערה קטנה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
ורמוטורמוט
זעפרןזעפרן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים בצל ושום; מטוגנים 5 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
5
מוסיפים אורז וצ ' וריסו; לבשל 1 דקה, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים בתערובת ורמוט, מלח, פלפל אדום, ומרק; מביאים לרתיחה. להפחית חום; מבשלים 8 דקות, ערבוב כל הזמן. מערבבים עגבניות, פלפל, ואפונה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל אדוםפלפל אדום
ורמוטורמוט
צ ' וריסוצ ' וריסו
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
אפונהאפונה
אורזאורז
מלחמלח
6
הסר מהחום; נסטלה שרימפס ומולים לתערובת אורז. מכסים במכסה או בנייר כסף; אופים ב 400 במשך 35 דקות או עד שכל הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
שרימפסשרימפס
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושלאורז לא מבושל170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו, לחתוך לפרוסות בעובי 1/4 אינץצ'וריסו, לחתוך לפרוסות בעובי 1/4 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון12מולים, שפשף debeardedמולים, שפשף debearded1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה6ריבס, קצוץ טרי או קפואנסה לבנות-א-ארוחהנסה לבנות-א-ארוחה1(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרןחוטי זעפרן1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)12 שרימפס גדול, קלופים ו deveined (אודות12 שרימפס גדול, קלופים ו deveined (אודות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ זרע (כ 1 גדול)עגבניות קצוץ זרע (כ 1 גדול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקורמוט או יין לבן יבשורמוט או יין לבן יבש2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב קצוץפלפל צהוב קצוץ