קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות2
ציון בריאות54
מגזין

פאן מוקפץ חמאה עוף ותפוחי אדמה

פאן מוקפץ חמאה עוף ותפוחי אדמה
מתכון פאן מוקפץ חמאה עוף ותפוחי אדמה יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 50 דקות. מנה אחת מכילה 1934 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 130 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %57 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, 14 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם חמאה, שמן canolan, שאלוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 95%. נסו פאן מוקפץ חמאה עוף ותפוחי אדמה, גיליון פאן לימון טימין עוף עם תפוחי אדמה שעועית ירוקה, ו תפוחי אדמה זהב יוקון מוקפצים בחמאה מבהירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
2
מתבלים את ירכי העוף במלח ופלפל, לפי הטעם. במחבת חסינת תנור בינונית מעל חום גבוה, מוסיפים את השמן והחמאה ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים שום וקורנית ומבשלים עד שהחמאה מעט משחימה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את העוף, צד העור, למטה ולתת לו לשבת במחבת כך העור הופך פריך וזהוב. בעוד העור הוא מטגן, כפית חמאה/שמן חם על הירכיים. לאחר העור הוא פריך, על 5 דקות, ומשחרר מן המחבת בקלות, להפוך את העוף מעל. המשך לבשל עוד 5 דקות כדי לצרוב את הבשר. מכניסים לתנור וצולים במשך כ 10 עד 15 דקות. תלוי כמה גדול הירכיים, לבדוק את doneness.
מרכיבים שתצטרך
1
יש אמבט קרח מוכן לפני תחילת. להביא סיר בינוני של מים מומלחים להרתיח מעל חום בינוני. Blanch כל אחד הזנים של תפוחי אדמה וגזר; החל עם אצבעות, יוקון זהב, גזר פרואנים סגול האחרון. מבשלים כל אצווה עד מכרז, אבל עדיין עם ביס קטן. לאחר blanching כל קבוצה של ירקות, להשתמש מסננת להסיר את כל הירקות מחוץ למים ולטבול אותם באמבט מי קרח. ברגע שהם קרים למגע, לנקז ולהניח בצד. ממש לפני ההגשה, לקבל מחבת מטגן בינונית מחוממת מעל חום גבוה, להוסיף קצת שמן וקצת חמאה. לאחר החמאה נמסה וחמה, מוסיפים את תפוחי האדמה והגזר וטוגנים עד מחומם דרך. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1
בסיר בינוני מעל חום בינוני, מוסיפים את השמן ו 1 כף חמאה. כאשר החמאה נמסה, מוסיפים את הבצלים, השום והצלצלי שאלוט. מבשלים לאט כדי לרכך ולהביא את הטעמים. אל תשרוף את השום. הפחת את החום לנמוך אם התערובת מתחילה לחום. מערבבים בסוביניון בלאן ומאפשרים לו להפחית בחצי.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את ציר העוף וממשיכים לבשל ברתיחה כדי להפחית שוב בחצי. לטעום את jus ואם זה נראה קצת יותר מדי טארט וחד, להוסיף יותר חמאה כדי להחליק אותו. (אם אתה רוצה להפוך את jus לרוטב עבה יותר, אתה יכול להוסיף קצת שמנת כבדה.) להתאים את התיבול עם מלח ופלפל, לפי הטעם. כאשר jus מוכן, להוסיף את 1/4 כוס פטרוזיליה ו 1/2 כוס עירית ממש לפני ההגשה כדי לשמור על צבע ירוק בהיר.
מרכיבים שתצטרך
1
שים כפית גדולה של תפוחי אדמה מחוממים, מתובלים וגזר במרכז כל צלחת הגשה, לתת כמה מהם לשפוך את הקצוות. סדר 1 ירך עוף על גבי הירקות, צד העור למעלה. מצקת את jus סביב כל צלחת ומקשטת את החלק העליון של העוף עם קומץ קטן של פטרוזיליה וערית טחון.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2ירכיים עוף, עצם-ב, עור-עלירכיים עוף, עצם-ב, עור-על1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה, לפי הצורךשמן קנולה, לפי הצורך4(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1קטןגזר, קלופים וחתוכים לקוביותגזר, קלופים וחתוכים לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ עירית טרייה בתוספת 2 כפיות, לקישוטקצוץ עירית טרייה בתוספת 2 כפיות, לקישוט3smallsתפוחי אדמה fingerling, קלופים חתוכים לקוביות קטנותתפוחי אדמה fingerling, קלופים חתוכים לקוביות קטנות2sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)2ציפורןשום, קלופים וטחוןשום, קלופים וטחון2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל לבן טחון טרימלח כשר ופלפל לבן טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים עלי פטרוזיליה איטלקיים טריים, בתוספת 2 כפיות, לקישוטקצוצים עלי פטרוזיליה איטלקיים טריים, בתוספת 2 כפיות, לקישוט3smallsתפוחי אדמה פרואניים סגולים, קלופים וקוביות קטנותתפוחי אדמה פרואניים סגולים, קלופים וקוביות קטנות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין סוביניון בלאןיין סוביניון בלאן1smallsשאלות, קלופים וקופיםשאלות, קלופים וקופים2ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה ללא מלח, לפי הצורךחמאה ללא מלח, לפי הצורך3(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, מחולקתחמאה לא מלוחה, מחולקת6(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1smallsבצל לבן, קלופים וטחוןבצל לבן, קלופים וטחון3ציפורןשום, מקולף ושמר שלםשום, מקולף ושמר שלם3smallsYukon זהב תפוחי אדמה, קלופים חתוכים לקוביות קטנותYukon זהב תפוחי אדמה, קלופים חתוכים לקוביות קטנות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.