קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

פודינג אורז (חיר)

פודינג אורז (חיר)
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכונים לתיבת המתכונים שלך, פודינג אורז (חיר) עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 477 קלוריות. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכלמתכונים דורשים שקדים, תרמילים הל, אורז ומי ורדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 10 דקות. 17 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד טוב כמו קינוח. עם כפית ציון 58%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: חיר (פודינג אורז), חיר: פודינג אורז הודי, ו אורז ח 'יר, איך מכינים אורז ח' יר / צ'וואל קי ח' יר.

הוראות

1
מניחים את האורז בקערה קטנה ומכסים במים. משרים שעה אחת.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מסננים את האורז ומניחים אותו בסיר גדול וכבד עם החלב על אש נמוכה. מבשלים, מכוסה 50 דקות, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהם רכים. מערבבים פנימה סוכר והל ומבשלים עוד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
הלהל
סוכרסוכר
חלבחלב
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את מי הוורדים.
מרכיבים שתצטרך
מי ורדיםמי ורדים
4
מגישים עם שקדים.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לפודינג אורז. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "