קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

פודינג ביצה

פודינג ביצה
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לתיבת המתכונים שלך, פודינג ביצה עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת מכילה 188 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-12 היו אומרים שהוא הגיע למקום. חג המולד יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זה עובד טוב כמו קינוח. גשו לסופר וקנו חמאה, קמח, אגוז מוסקט, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 22%. פודינג לחם קרואסון ביצה עם סירופ ביצה קרמל, פודינג ביצה, ו פודינג אורז ביצה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מערבבים יחד קמח, עמילן תירס וסוכר בסיר.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים 1/4 כוס חלב לתערובת הקמח ומערבבים לתערובת אחידה. בסיר אחר צורבים את 2 3/4 כוסות החלב הנותרות; מוסיפים לתערובת הקמח. מבשלים ומערבבים תערובת על אש בינונית-נמוכה; אל תתנו לרתיחה. בקערה מקציפים את החלמונים; מוציאים 1/2 כוס תערובת חמה ומוסיפים לחלמונים כדי למתן אותם; מערבבים היטב ומחזירים לסיר. ממשיכים לבשל על אש נמוכה למשך 2 עד 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
סירסיר
3
מסירים מהאש; מוסיפים חמאה ווניל. מקפלים היטב את החלבונים לתערובת החמה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
חמאהחמאה
4
מניחים בכלי פודינג בודדים או בקערה אחת, מפזרים אגוז מוסקט טרי מגורד ומצננים.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
מוסקטמוסקט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לפודינג. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "