קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

פודינג דלעת עשיר

פודינג דלעת עשיר
פודינג דלעת עשיר עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלך. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 149 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. אם יש לכם קינמון טחון, חלבונים, חלב מתאדה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 47%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פודינג קפוא שוקולד רך ועשיר, פודינג קפוא וניל רך ועשיר, ו דלעת דלעת אפוי פגז דלעת.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את החלבונים, הסוכר, הקינמון, המלח, הג ' ינג ' ר, אגוז המוסקט והציפורן.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים דלעת וניל; מערבבים היטב. מקציפים בהדרגה חלב.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
ונילוניל
חלבחלב
3
יוצקים לשמונה 6 אונקיות לא משומנות. כוסות פודינג.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
4
מניחים את הכוסות בתוך 13 אינץ'. איקס 9-ב. תבנית אפייה; הוסף 1 פנימה. של מים למחבת.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 325 ניתנים לזיהוי למשך 35-40 דקות או עד שסכין המוחדרת ליד המרכז יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
6
מגישים חם או צונן.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

רפרפת עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "