קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

פודינג מחבת עם רוטב פירות יער

פודינג מחבת עם רוטב פירות יער
פודינג מחבת עם רוטב פירות יער עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן וצמחוני זה מגיש 4 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 204 קלוריות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. גשו לסופר וקנו שמנת כבדה, אוכמניות, תותים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 10 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני לא כל כך אדיר של 39%. נסו שייק פודינג פירות יער, פרפות פירות יער, ו קיץ ברי פודינג ברים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
להכנת רוטב פירות יער מערבבים יחד תרכיז מיץ ענבים, תותים, אוכמניות ואוכמניות בסיר על אש בינונית עד שהגרגרים קופצים, והתערובת מתחילה לבעבע. הופכים את האש לבינונית-נמוכה, ומבשלים עד להסמכה, תוך ערבוב מדי פעם, 5 עד 10 דקות. פעם עבה, יוצקים לתוך צלחת הגשה, ולאפשר להתקרר 15 דקות בטמפרטורת החדר, או לקרר עד קר.
מרכיבים שתצטרך
פופפופ
אוכמניותאוכמניות
תותיםתותים
אוכמניותאוכמניות
פירות יערפירות יער
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הקציפו ביצים, שמנת, חלב וסוכר בקערה עד שהסוכר נמס, ואז הקציפו פנימה את קמח האורז, אבקת האפייה, הקינמון, הציפורן ופלפל אנגלי.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורזקמח אורז
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מחממים מחבת טפלון בגודל 8 אינץ ' על אש בינונית-נמוכה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים 1/2 כוס מתערובת הביצים, ומבשלים עד שהם יציבים, ואז מקפלים לשניים ומוציאים לצלחת הגשה. חזור על הפעולה עם תערובת הרפרפת שנותרה. כף את רוטב פירות היער שהתקרר מעל פודינג להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
פירות יערפירות יער
רוטברוטב
ביצהביצה