קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות56
מגזין

פוט-או-פאו

פוט-או-פאו
Pot-au-Feu עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 1117 קלוריות, 82 גרם חלבון ו 57g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שום, טרגון, כרוב סבוי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה של בון אפטיט יש 31 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סיר אינסטנט ספגטי עם רוטב בשר, מרק פשטידת עוף בסיר מיידי, ו פסטה פהיטה בסיר אחד.

הוראות

1
להביא הראשון 5 מרכיבים 8 כוסות מים לרתיחה בסיר בינוני על חום בינוני, ערבוב עד סוכר ומלח להתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום; תן להתקרר לטמפרטורת החדר.
3
מניחים חזה בקר וצלעות קצרות בתבנית אפייה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים מלח מעל כדי לכסות לחלוטין. כיסוי וצינה לפחות 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר בשר; לשטוף ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
6
במקום הראשון 6 מרכיבים במרכז שכבה משולשת של cheesecloth. לאסוף את הקצוות; לקשור עם חוט מטבח כדי ליצור צרור זר garni. לעטוף עצמות מח ב cheesecloth; לקשור לתוך צרור עם חוט. אם תרצה, לקשור זנב שור עם חוט סביב היקף כדי למנוע בשר ליפול עצמות.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים חזה בקר, צלעות קצרות, זר garni, עצמות מח, שור, עצמות בקר, עצמות עגל, חזה עגל, 2 גזר קצוץ, סלרי, ובצל בסיר כבד מאוד גדול.
מרכיבים שתצטרך
עצם עגלעצם עגל
8
מוסיפים מים כדי לכסות בשר (כ 7 qt.). מביאים לרתיחה, ברפרוף את כל חלאות ושומן שעולים אל פני השטח. להפחית חום ומבשלים, ברפרוף מדי פעם, עד צלעות קצרות מכרז, 22 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
9
להעביר צלעות קצרות לתבנית אפייה 13x9x2"; להוסיף 4 מרק כוסות מ סיר ואוהל עם לסכל כדי לשמור על בשר חם ולח.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים נקניק לסיר; ממשיכים להתבשל עד שהנקניק מבושל דרך והבשר שנותר רך, כ -30 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
11
להעביר נקניק, חזה בקר, זנב שור, ועצמות מח צלחת עם צלעות קצרות.
מרכיבים שתצטרך
12
מניחים מסננת גדולה על סיר גדול אחר; מסננים מרק, השלכת בשר, עצמות, ומוצקים אחרים במסננת. (אתה צריך להיות על מרק 10 כוסות.) להחזיר מרק לרתיחה; להוסיף לפת, כרוב, תפוחי אדמה, ו 2 " חתיכות של גזר. מבשלים עד ירקות רכים אבל לא רגשני, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
מערבבים הראשון 5 מרכיבים בקערה קטנה כדי להפוך את סלסה ורדה. מתבלים במלח ופלפל; מניחים בצד. מערבבים קרם frache ו חזרת בקערה קטנה אחרת; העונה עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
14
מעבירים ירקות למגש. דק פרוסת חזה מול הדגן; לחתוך נקניק ל 2 " חתיכות. להחזיר בשרים לתבנית אפייה. מרק העונה בסיר לטעום עם מלח ופלפל; לחלק בין קערות. (שמור מרק בשר לשימוש נוסף.)
מרכיבים שתצטרך
15
מגישים בשרים וירקות עם סלסה ורדה, קרם פרשה חזרת, ושני חרדל בקערות קטנות לצד.
מרכיבים שתצטרך
16
מגישים עם לחם כפרי קלוי.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה לתינוקותתפוחי אדמה לתינוקות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצמות בקרעצמות בקר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקרבשר בקר34 חתיכות עצם-בשר צלעות קצרות4 חתיכות עצם-בשר צלעות קצרות11 קילו קישואים,פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם8ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם קלוי פרוס כפרילחם קלוי פרוס כפרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר גדול (על, קלופים (2 קצוץ, 3 לחתוך 2 ' חתיכות)גזר גדול (על, קלופים (2 קצוץ, 3 לחתוך 2 ' חתיכות)2גבעולי סלרי, קצוץגבעולי סלרי, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcrème fraîchecrème fraîche8ריבס, קצוץ טרי או קפואחרדל דיז'וןחרדל דיז'ון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה דק10sprigsפטרוזיליה שטוחהפטרוזיליה שטוחה2עלי מפרץ טריים (או 1 יבשים)עלי מפרץ טריים (או 1 יבשים)3עלי מפרץ טריים (או 1 יבשים)עלי מפרץ טריים (או 1 יבשים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית טרייה קצוצה דקעירית טרייה קצוצה דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטרגון טרי קצוץ דקטרגון טרי קצוץ דק1ראששום, חצייה חצויהשום, חצייה חצויה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק שוםנקניק שום2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)חזרת לבנה מוכנה, סחוטהחזרת לבנה מוכנה, סחוטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי32'-3' -עצמות מח ארוכות2'-3' -עצמות מח ארוכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, לרבעיםבצל, לרבעים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זנב-שורזנב-שור454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)rutabagas (על, קלופים, לחתוך טריזיםrutabagas (על, קלופים, לחתוך טריזים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ראש קטן של כרוב סבוי (על, חצויראש קטן של כרוב סבוי (על, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק10sprigs2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עגלחזה עגל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצמות עגלעצמות עגל8ריבס, קצוץ טרי או קפואחרדל מלאחרדל מלא