קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פטריות ו-Fontina Quesadillas

פטריות ו-Fontina Quesadillas
פטריות, פונטינה Quesadillas הוא צמחוני מתאבנים. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 136 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם טורטיות קמח, מלח, פלפל jalapeño, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: פטריות ופונטינה קיש, חביתת פונטינן ופטריות, ו מטבל ארטישוק פטריות פונטינה.

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל jalapeo; לטגן 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים פטריות ומלח; מטוגנים 5 דקות או עד שהלחות מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מלחמלח
4
הסר תערובת פטריות מחבת; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
נגב את המחבת עם מגבות נייר. להחזיר מחבת לחום; להוסיף 1 טורטייה. לבשל 1 דקה; להפוך טורטייה מעל. מסדרים על 1/3 תערובת פטריות כוס מעל חצי טורטייה; העליון עם 1 כף גבינה. מקפלים לשניים; לבשל 30 שניות בכל צד או עד גבינה נמסה טורטייה זהוב. חזור על הליך עם טורטיות שנותרו, תערובת פטריות, וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
פטריותפטריות
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
6
חותכים כל quesadilla ל 4 טריזים.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.