קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות25
ציון בריאות28
מגזין

פטריות שואי-מאי

פטריות שואי-מאי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל פטריות שואי מאי. והוא יספק כ 25 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 79 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך עורות גיוזה, חומץ אורז, אפונה הצמד סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. נסו דגים מבושלים סיצ'ואן (שואי ג' ו יו, 水煮鱼), שעועית אדומה מרק קינוח (טונג שואי), ו שרימפס מתוק ומתובל ג'ינג'ר שואי מאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון, לשלב את shiitakes, seitan, פטריות כפתור, קורנפלור, מירין, סוכר, תמרי, שמן שומשום, ומלח. זמזם למשחה, עוצר מעת לעת כדי לגרד את הצדדים. לגרד את התערובת לתוך קערה ומערבבים בצל ירוק, אפונה שלג, ו jcama.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו לעמוד למזג טעמים, כ -30 דקות.
3
הגדר את העטיפות על דלפק העבודה שלך, כיסוי עם מגבת מטבח נקייה לחה מעט. יש מילוי שימושי, וכמה צלחות כי כבר ריססו עם תרסיס בישול שעליו למקם את הכופתאות סיים.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים 2 כפיות עד 1 כף של תערובת מילוי הרואין dab באמצע עטיפה עגולה. צייר את הקצוות סביב אבל לא על המילוי בכל הצדדים, צובט קצת, מרטיב את הקצה העליון, על ידי הרטבת האגודל והאצבע למים כפי שאתה צובט וקפל את הקצוות (ראה מה התכוונתי על אפקט שקית שרוך?). לשטח את הקרקעית קצת, כך כופתאות יכול לעמוד זקוף. שים לב כי אתה צריך לראות קצת טוב של אינץ fillingan או משהו כזה. חזור עד מילוי או עטיפות או שניהם (אם יש לך מזל!) משומשים.
מרכיבים שתצטרך
5
הקש 3 אפונה לתוך החלק העליון של המילוי חשוף. קיטור הכופתאות ב steamer מתכת או ממש על הצלחת. זה עובד אם אין לך ספינת מתכת, אבל יש סיר, ווק, או תנור הולנדי גדול מספיק כדי להכיל את צלחת הכופתה עם לפחות 1 אינץ ' של שטח בין קצה הצלחת ואת הסיר, שדרכו קיטור יכול לעלות.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים קערה הפוכה חסינת חום או פחית ריקה בתחתית הסיר כדי לשמש ככן עבור צלחת הכופתה.
7
יוצקים במים לעומק של כ 2 אינץ ' או מההם מתאימים, כך הקערה או יכול יהיה להקרין מעט מעל פני המים. הגדר את צלחת מלא כופתה על גבי הקערה או יכול. מכסים את הסיר ומביאים את המים לרתיחה מעל חום גבוה. קיטור, מכוסה היטב, עד סתימות חם העטיפה רכה, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר את השואי-מאי מן הספינה לתקוע עלה כוסברה על גבי כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים חם, עם רוטב טבילה.
מרכיבים שתצטרך
1
לשלב את כל המרכיבים.
2
מניחים על השולחן בקערות קטנות כך שכל אורח יש סליק טבילה פרטית משלו. אם עושים אצווה גדולה, מכסים ומקררים.
3
מאמר var
4
Type_27_data = {};
5
מאמר
6
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור, ניגב לרבעיםפטריות כפתור, ניגב לרבעים1השארכוסברהכוסברה3(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס25ריבס, קצוץ טרי או קפואאפונה מבושלת, טרי או קפואאפונה מבושלת, טרי או קפוא2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)זנגביל מקולף טחוןזנגביל מקולף טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדק חתוך jicamaדק חתוך jicama1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מירין (יין אורז יפני) או שרימירין (יין אורז יפני) או שרי1חבילותאודות 30 3-3½-inch עורות gyozaאודות 30 3-3½-inch עורות gyoza796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3בצל ירוק, שורשים הוסרו, לבן ו 4 אינץ ' של ירוק קצוץ דקבצל ירוק, שורשים הוסרו, לבן ו 4 אינץ ' של ירוק קצוץ דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)seitan בסגנון מסורתי, שטוף היטב חתוך גסseitan בסגנון מסורתי, שטוף היטב חתוך גס1(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה, גבעולים הוסרו, לרבעיםפטריות שיטאקה, גבעולים הוסרו, לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה תמרי או שויו (ראה הערות)רוטב סויה תמרי או שויו (ראה הערות)11 קילו קישואים,רוטב סויה תמרי או שויו (ראה הערות)רוטב סויה תמרי או שויו (ראה הערות)11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)סוכר או רפדורהסוכר או רפדורה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שלג טרי או אפונה הצמד סוכר, לקוביותאפונה שלג טרי או אפונה הצמד סוכר, לקוביות