קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

פילה חזיר ברוטב עשבי תיבול

פילה חזיר ברוטב עשבי תיבול
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר חזיר Tenderloin עם רוטב עשבי תיבול. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 32 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 248 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 13 דקות. אם יש לך פטרוזיליה, בשר חזיר, יין שרי, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ביין שרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות מרלו עם שוקולד מרילוט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו פילה חזיר ברוטב עשבי תיבול, פילה חזיר עם רוטב שמנת, ו בשר חזיר צלוי עם רוטב עשבי תיבול כתום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
אף מזמין של עשן, זפת, שוש, סויה, דובדבן שחור, דומדמניות שחורות. זה מוביל ליין בעל גוף מלא עם שכבות של פירות עסיסיים, עומק וריכוז מעולים וגימור ארוך וטהור. תערובת: 85% מלבק ו-15% קברנה סוביניון