קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

פילה חזיר עם לימון, צלפים וזיתים

פילה חזיר עם לימון, צלפים וזיתים
בשר חזיר פילה עם לימון, צלפים וזיתים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1181 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 72 גרם שומן. אם יש לכם קמח, פטרוזיליה שטוחה, אורגנו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חלב-חמאה כקינוח. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: ברוקולי עם לימון, זיתים קלמטן וצלפים, תבשיל עוף פריך עם לימון, ארטישוק, צלפים וזיתים, ו בשר חזיר ברוזמרין מרווה עם Pancettan וצלפים מטוגנים.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם איטלקייםפירורי לחם איטלקיים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה קרה, חתוכה לחתיכות קטנותחמאה קרה, חתוכה לחתיכות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים סחוטיםצלפים סחוטים2(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה שטוחהפטרוזיליה קצוצה שטוחה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח2ציפורןTbsps פרוס דק שום (כ 1 לימון קטן, דק פרוס לרבעיםTbsps פרוס דק שום (כ 1 לימון קטן, דק פרוס לרבעים2(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס זיתים מעורביםפרוס זיתים מעורבים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקורינו רומאנו מגורד, מחולקפקורינו רומאנו מגורד, מחולק4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טרי לפי הטעםפלפל טחון טרי לפי הטעם680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר טבעי לחלוטיןבשר חזיר טבעי לחלוטין1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה5ביצים שלמותביצים שלמות

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec Septima עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Septima Malbec
Septima Malbec
אדום סגול בהיר ועוצמתי. אלגנטי ומורכב עם הערות שלרבלברי וריבת שזיפים. העץ הוא עדין מאוד משתלב בצורה חלקה עם טעם פירותי. היין טרי בשל חומצותו הטבעית, ופירותי עם טאנינים מתוקים ומעוגלים.מאוזן ואינטנסיבי עם אופי varietal ברור.