קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

פילה חזיר צ'ילי-ליים

פילה חזיר צ'ילי-ליים
צריך ללא גלוטן, ללא חלב ומנה עיקרית ידידותית לפודמפה? פילה חזיר צ'ילי-ליים יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל של 180 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, מיץ ליים, שמן צמחי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מזוקק מחיטה מלאה כמו קינוח. 1 אדם התרשמו מתכון זה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 50%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: פילה חזיר צ'ילי-ליים, פילה חזיר ליים צ'ילי בגריל, ו פילה חזיר צ'ילי-ליים מעל פולנטה רכה עם פלפלי שעווה הונגריים ותירס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 ו. מרפדים נייר אפייה גדול עם מסגרת בנייר כסף. טפחו על פילה חזיר יבש ומתבלים מכל הצדדים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
מערבבים אבקת צ ' ילי עם מיץ ליים, רוטב סויה וסוכר בקערה קטנה. השתמש בידיים שלך כדי לשפשף את התערובת ביסודיות לתוך רך. מחממים מחבת גדולה בתנור על אש גבוהה, ואז מוסיפים שמן.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
3
מוסיפים חזיר וצורבים מכל הצדדים, הופכים בשר בעזרת מלקחיים, כ -2 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
4
מכניסים את המחבת לתנור שחומם מראש ואופים עד שמדחום המוחדר פנימה מרכז פילה קורא 145 מעלות צלזיוס, בערך 20 עד 25 דקות, תלוי בעובי של פילה. מקציפים עם כל המיצים שהצטברו ומוסיפים 2 כפות. מים בכל פעם, אם יש צורך, כדי למנוע חריכה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
מחבתמחבת
5
מוציאים את הקצף לקרש חיתוך, מכסים ברפיון בנייר כסף ומניחים לשבת במשך 5 דקות. פורסים באלכסון לחתיכות בעובי 1/2 אינץ ' ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנגיובזה הם הבחירות המובילות שלי לפילת חזיר. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. סור דה לוס אנדים מלבק עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
סור דה לוס אנדס מלבק
סור דה לוס אנדס מלבק
מלבק עסיסי עם חומציות תוססת המגבה את תווי הפטל, האוכמניות והשזיף השזורים בטאנינים רכים וגימור גוון תבלינים. כל הענבים ממוינים כפול עם ההגעה ליקב. כל התסיסה מתרחשת באופן טבעי עם שמרים מקומיים. תסיסה לוקח 20 ימים עם 2 ימים של קר קר, בטמפרטורות בין 24-27 צלזיוס כדי להשיג את המורכבות ביותר. לאחר מכן היין עובר תסיסה מלולקטית של 100% והוא מיושן בחביות עץ אלון ישנות יותר.