קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

פילה חזיר צלוי

פילה חזיר צלוי
צריך איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, ומנה עיקרית ראשונית? פילה חזיר צלוי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 167 קלוריות. מתאים ל-4 ומחירו 93 סנט למנה מנות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם פלפל, מלח, פילה חזיר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 57%, המנה הזו די טובה. נסו פילה חזיר צלוי, פילה חזיר צלוי, ו פילה חזיר צלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים מלח ופלפל שחור גרוס טרי על פילה חזיר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
מלחמלח
2
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים שמן זית למחבת; מערבולת למעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים חזיר למחבת; מבשלים 3 דקות, משחימים מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים חזיר ב 400 במשך 17 דקות או עד מדחום רושם 14
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
6
תן לעמוד 10 דקות; חותכים את התבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר עובד ממש טוב עם מלבק, פינו נואר וסנגיובזה. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. בלסקו דה באקדאנו סווינטו גפן מלבק הישנה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בלסקו דה בקדאנו סווינטו גפן ישן מלבק
בלסקו דה בקדאנו סווינטו גפן ישן מלבק
צבע גארנט עמוק מבריק. מורכב, פירותי כהה וארצי על האף, עם חיך עסיסי של פירות אבן אדומים בשלים וריבות מודגשות בתווים חריפים וטעימים. סווינטו, בעל טעם נדיב, צפוף ולא מסונן, משיג איזון יוצא מן הכלל בין האופי החזק של מלבק והאלגנטיות המשייית. יין זה עשוי מגפנים מלבק בן 114.