קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

פילה סלמון צרוב עם Edamame Succotash

פילה סלמון צרוב עם Edamame Succotash
המתכון צרוב פילה סלמון עם Edamame Succotash מוכן בערך 15 דקות. והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה 401 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מים, קורנית, תירס של גרעין שלם, וכמה מרכיבים אחרים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. נסו צרוב Mahimahi עם Edamame Succotash, סלמון צרוב במחבת עם Succotash הקיץ, ו פילה סלמון אטלנטי צרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים בייקון במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני 7 דקות או עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
2
בעוד בייקון מבשל, מפזרים פילה באופן שווה עם 1/4 כפית מלח ופלפל שחור. כאשר בייקון נעשה, להעביר אותו מגבות נייר לניקוז; בייקון מתפורר.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף פילה, צד עור למעלה, כדי לטפטף במחבת. מבשלים 4 דקות מעל חום בינוני גבוה או עד השחמה. הפוך את הדגים; להוסיף בייקון מתפורר, 1/4 כוס מים, ושאר החומרים למחבת. מכסים ואדים 3 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים פילה על פני succotash.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה GEN5. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.