קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות66
מגזין

פיצות לבנות עם ארוגולה

פיצות לבנות עם ארוגולה
פיצה לבנה עם ארוגולן צמחוני מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 37 גרם חלבון 63 גרם של שומן, וסך הכל 1004 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא את ארוגולה התינוק, טימין, גבינת פונטינה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב השמרים יבשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אורנג'הל שמרים ללא גלוטן עוגה מורמת כקינוח. נסו פיצות לבנות עם ארוגולה, פיצות לבנות עם ארוגולה, ו פיצות ארוגולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הבצק, לשלב את המים, שמרים, דבש, ו 3 כפות שמן זית בקערה של מערבל חשמלי מצויד וו בצק. כאשר השמרים מומסים, מוסיפים 3 כוסות של הקמח, ולאחר מכן 2 כפיות מלח, ומערבבים במהירות בינונית-נמוכה. תוך ערבוב, להוסיף עד 1 כוס קמח יותר, או רק מספיק כדי להפוך את הבצק רך.ללוש את הבצק במשך כ 10 דקות עד חלקה, מפזרים אותו עם הקמח לפי הצורך כדי לשמור עליו מלהידבק לקערה. כאשר הבצק מוכן, להפוך אותו על לוח מקומח ללוש אותו ביד תריסר פעמים. זה צריך להיות חלק וגמיש.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דבשדבש
מיםמים
שמריםשמרים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
מניחים את הבצק בקערה משומנת היטב ולהפוך אותו כדי לכסות אותו קלות עם שמן. מכסים את הקערה במגבת מטבח ומאפשרים לבצק לעלות בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
קערהקערה
3
בינתיים, לעשות את שמן השום.
מרכיבים שתצטרך
שמן שוםשמן שום
4
מניחים 1/2 כוס שמן זית, שום, טימין, פתיתי פלפל אדום בסיר קטן ולהביא לרתיחה על אש נמוכה. מבשלים 10 דקות, מוודאים שהשום לא נשרף. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שמן זיתשמן זית
שוםשום
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מחממים התנור ל 500 מעלות. (להיות בטוח שהתנור שלך נקי!)
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
לזרוק את הבצק על לוח ולחלק אותו ל 6 חתיכות שוות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
7
מניחים אותם על מחבת נייר קלף ומכסים אותם במגבת לחה. אפשר את הבצק לנוח במשך 10 דקות. השתמש באופן מיידי, או להכניס למקרר עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מחבתמחבת
8
לחץ ומתח כל כדור למעגל 8 אינץ ' ומניח 2 עיגולים על כל מחבת גיליון מצופה קלף. (אם צוננת את הבצק, הוצא אותו מהמקרר כ-30 דקות קדימה כדי לאפשר לו להגיע לטמפרטורת החדר.)
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מברישים את הפיצות בשמן השום ומפזרים לכל אחת מהן בנדיבות מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן שוםשמן שום
10
מפזרים את הפיצות באופן שווה עם פונטינה, מוצרלה, גבינת עיזים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיזיםגבינת עיזים
מוצרלהמוצרלה
גבינת פונטינהגבינת פונטינה
11
טפטוף כל פיצה עם 1 כף יותר משמן השום ואופים במשך 10 עד 15 דקות, עד שהקרום פריך והגבינות מתחילות להשחים.
מרכיבים שתצטרך
שמן שוםשמן שום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
בינתיים, עבור ויניגרט, לטאטא יחד 1/2 כוס שמן זית, מיץ לימון, 1 כפית מלח, ו 1/2 כפית פלפל. כאשר הפיצות נעשות, מניחים את הארוגולה בקערה גדולה וזורקים עם מספיק ויניגרט לימון כדי להרטיב.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
ויניגרטויניגרט
שמן זיתשמן זית
ארוגולהארוגולה
פלפלפלפל
לימוןלימון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
13
מניחים חבורה גדולה של ארוגולה על כל פיצה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולהארוגולה

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארוגולה התינוקארוגולה התינוק6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2חבילותקורט מלח להרתיח מיםקורט מלח להרתיח מים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת תוספת ללישהקמח לכל מטרה, בתוספת תוספת ללישה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינות פונטינה איטלקיות מגורדותגבינות פונטינה איטלקיות מגורדות198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות מוצרלה טריה מגוררת1/2 כוסות מוצרלה טריה מגוררת5sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)4שיני שום, פרוסותשיני שום, פרוסות312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת עיזים שמנת כגון Montrachet, מתפוררגבינת עיזים שמנת כגון Montrachet, מתפורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טובשמן זית טוב6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית טובשמן זית טוב0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (100 עד 110 מעלות)מים חמים (100 עד 110 מעלות)