קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

פירה שורש סלרי

פירה שורש סלרי
פירה שורש סלרי דורש על 50 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 8 . מנה אחת מכילה 317 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. 41 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מושלם עבור חג ההודיה. אם יש לכם פלפל, שורש סלרי, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. נסו מחית תפוחי אדמה ושורש סלרי, מחית תפוחי אדמה ושורש סלרי, ו סלרי מחית-תפוחי אדמה שורש (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: Ricer
2
בסיר גדול, כבד תחתית להוסיף מספיק מים כדי לכסות לחלוטין את תפוחי האדמה. מביאים את המים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את תפוחי האדמה וקמצוץ גדול של מלח. כאשר המים חוזרים לרתיחה, להפחית את החום לרתיחה, ומבשלים עד במכרז, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, לשים את שורש סלרי חתוך בסיר עם מספיק מים כדי לכסות, להביא לרתיחה, כיסוי רופף, ולהפחית את החום לרתיחה. מבשלים עד מכרז, כ -30 דקות. זה צריך להיות אותו עקביות כמו תפוחי אדמה מבושלים.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים את תפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
6
שים אותם דרך ricer ולהוסיף 2 כפות של החמאה וחצי השמנת.
מרכיבים שתצטרך
7
מסננים את שורש הסלרי ומניחים אותו בבלנדר עם 2 כפות הנותרים של חמאה ושמנת הנותרים. * מחית עד חלקה, באמצעות טיפול, כמו מחית יהיה חם מאוד.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את מחית שורש הסלרי לתפוחי האדמה ומערבבים היטב. מתבלים קלות במלח ופלפל. .
מרכיבים שתצטרך
1
הסר נוזל מהחום ולאפשר להתקרר לפחות 5 דקות.
2
להעביר נוזל לבלנדר או מעבד מזון ולמלא אותו לא יותר ממחצית הדרך. אם משתמשים בבלנדר, לשחרר פינה אחת של המכסה. זה מונע את אפקט הוואקום שיוצר פיצוצי חום.
3
מניחים מגבת מעל החלק העליון של המכונה, דופק כמה פעמים ואז לעבד במהירות גבוהה עד חלקה.
4
צופה, שלא יכול להיות טבח מקצועי, סיפק את המתכון הזה. טבחים רשת מזון שפים לא בדקו את המתכון הזה ולכן, אנחנו לא יכולים לעשות ייצוג לגבי התוצאות.