קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

פירות ים קרמי של CraZee ופסטה

פירות ים קרמי של CraZee ופסטה
פירות ים קרמי של CraZee ופסטה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 34 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 443 קלוריות. גשו לסופר וקנו פלפל חריף, פלפל חריף, שרימפס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: פסטה מאכלי ים מוקרמים, פסטה פירות ים שמנת Pomodoro, ו פסטת פירות הים המתובלת של באבא.

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים פסטה ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
3
להביא יין לבן וחלב לרתיחה בסיר קטן על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
להקציף שמנת חמוצה גבינת פרמזן, להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים עד מעובה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
הסר מהחום ומערבבים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
6
בינתיים, מחממים שמן זית במחבת מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים שרימפס וצדפות, ומבשלים עד שהחסילון מתחיל להתקשות והופך לורוד. מערבבים בפלפלים הצהובים והכתומים, מתבלים בתיבול Cajun, מלח ופלפל; ממשיכים לבשל עד שפלפלים רכים.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
פלפל כתוםפלפל כתום
צדפותצדפות
פלפליםפלפלים
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
מלחמלח
8
כדי לשרת, מניחים פסטה מבושלת לתוך קערת הגשה, העליון עם תערובת פירות ים, ויוצקים רוטב overtop.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
מאכלי יםמאכלי ים
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית או קנולהשמן זית או קנולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש או מרק עוף נוסףיין לבן יבש או מרק עוף נוסף2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס2ציפורןשיני שום, טחוןשיני שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה ורמיצ'לי לא מבושלתפסטה ורמיצ'לי לא מבושלת1דאש8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1( חצילים)פלפל אדום מתוק, ג'וליאןפלפל אדום מתוק, ג'וליאן1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות ים, חצויותצדפות ים, חצויות2(יכול להיות או להרחיק)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזור11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה הצמד סוכר טרי או קפואאפונה הצמד סוכר טרי או קפוא1( חצילים)פלפל צהוב מתוק, juliennedפלפל צהוב מתוק, julienned