קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

פלאן

פלאן
פלאן יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 289 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. מתאים ל-8 מנות. אם יש לכם וניל, חלב מרוכז, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. נסו פלאן פודינג פשוט שלי (Leche פלאן פיליפיני), Guavan And Cheese Flan (Flan de Guayaba y Queso), ו Flan de Arroz con Leche (פלאן פודינג אורז) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית ניתן לזווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. ה-CVNE Seleccion de Fincas Tempranillo עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
יין עשוי מענבים מהכרמים שלנו בוויללבה דל דוארו, בורגוס. שכבה סגולה גבוהה. האף עם הערות רבות של פירות שחורים מתרכך על ידי ניחוחות פרחוניים כי הם נקטעו על ידי מגע של מינרלים מהקרקע, אשר intermingled עם וניל מגיע מהשהייה הקצרה שלהם בחבית. בחך הוא מוחלק עם טאנין אצילי המספק ארוך ומתמשך לאחר הטעם. עשה עם 100% Tempranillo.התאמה מושלמת עם כל מיני בשרים שומניים ומשחק בצורה של צלי, תבשילים, בנוסף לגבינות השונות באזור.