קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות25
ציון בריאות5
מגזין

פלפלים ממולאים

פלפלים ממולאים
פלפלים ממולאים דורשים בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל תוספת שמגישה 25. מנה אחת מכילה 172 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. צאו לחנות ואספו פפרונצ'יני, פפרוני, גבינת פרמזן ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני וידידותי לפודמפה דיאטה. עם כפית ציון 50%, המנה הזו טובה. נסו פיקניק ממולא: עגבניות ממולאות טונאן וארטישוק, פלפל אדום, פטאן ואפונה ממולאת קישואים, אגוזי מלך וסוכר חום ממולאים בתפוחי מקינטוש, אתגר המבורגר ממולא לבשל טוב: המבורגרים שרימפס ממולאים של תירס ומונטריי ג'ק, ו סטייק צלע ממולא בגריל בסגנון מופולטה (ממולא בסלומי, פרובולון וסלט זיתים) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במעבד מזון, שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים; מכסים ומעבדים עד לקצוץ דק.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
חותכים את קצה הגבעול של כל פלפלונצ ' יני; הסר זרעים. מקטרת או ממלאים פפרונצ ' יני בתערובת גבינה. טובלים קצה חשוף בגבינת פרמזן נוספת. מכסים ומקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים