קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

פנה עם רוטב פסטו קרמי

פנה עם רוטב פסטו קרמי
פנה עם רוטב פסטו קרמי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 466 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. לכי לחנות וקחי פסטו, בצל, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב צנוברים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אגס עם צנוברים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: פסטו עוף Penne פסטה בקדירה אחת, עוף פסטו פן עם ברוקולי, ו פסטו פנה שמנת עם סרטי ירקות.

הוראות

1
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה. מערבבים בפנה וחוזרים לרתיחה. לבשל פסטה חשופה, ערבוב מדי פעם, עד מבושל דרך אבל עדיין מוצק מעט, על 11 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
פנה!פנה!
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מחממים שמן זית במחבת גדולה מעל חום בינוני ומבשלים ומערבבים ברוקולי, אספרגוס, פטריות, בצל, שום, ו 1/2 כוס צנוברים עד ברוקולי ואספרגוס הם מכרז, כ 8 דקות. מתבלים במלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
פטריותפטריות
שמן זיתשמן זית
צנובריםצנוברים
ברוקוליברוקולי
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
ממיסים חמאה בסיר גדול על חום בינוני ומערבבים בקמח וכפית 1 מלח עד חלקה. לאט לטאטא בחלב עד משולב היטב, להביא לרתיחה, ולהפחית את החום בינוני-נמוך. רוטב מבשלים, לטאטא כל הזמן, עד מעובה, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
הסר רוטב מחום וקצף בפסטו מוכן. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פסטופסטו
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
יוצקים רוטב פסטו למחבת עם תערובת ברוקולי; מערבבים בעדינות פסטה פנה עד לשלב ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
פנה!פנה!
פסטופסטו
ברוקוליברוקולי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מפזרים 1 כף צנוברים לשרת.
מרכיבים שתצטרך
צנובריםצנוברים

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס טרי, גזוז וחותכים לחתיכות 1 1/2 אינץאספרגוס טרי, גזוז וחותכים לחתיכות 1 1/2 אינץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרחי ברוקולי טרייםפרחי ברוקולי טריים2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פרוס פטריות טריותחבילת פרוס פטריות טריות1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פסטה פנה לא מבושלחבילת פסטה פנה לא מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוכן פסטומוכן פסטו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)