קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות45
מגזין

פסטה גן זית אי פאגיולי

פסטה גן זית אי פאגיולי
המתכון זית גן פסטאן E Fagioli יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 25 דקות. מנה אחת מכילה 543 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-164 היו אומרים שהוא פגע במקום. אם יש לך מלאי בשר, עגבניות, רוטב טבסקו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: אוליב גארדן פסטן אי פגיולי, אוליב גארדן פסטן אי פגיולי, ו פגיולי הפסטה הטעים של מסעדת אוליב גארדן.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי Caposaldo עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.