קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

פסטו זית ניפץ תפוחי אדמה

פסטו זית ניפץ תפוחי אדמה
תפוחי אדמה מרוסקים זית פסטו יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 492 קלוריות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-15 דקות. אם יש לכם פטרוזיליה שטוחה, עלי בזיליקום, גבינת פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו תפוחי אדמה מרוסקים וגזר לבן עם שמן זית שום, עיני צלע של קודי עם שמן זית נפצו תפוחי אדמה ו Swe, ו פסטו וגבינת עיזים ניפצו תפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך פסטו: שום טהור בזיליקום במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
באזיל!באזיל!
פסטופסטו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מוסיפים זיתים ושמן ודופק למשחה חלקה ועבה. הופכים לקערה ומערבבים בגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שים תפוחי אדמה בסיר גדול על הכיריים עם מים מלוחים בנדיבות כדי לכסות. מביאים כמעט לרתיחה ומבשלים עד פירסינג בקלות עם סכין, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
כירייםכיריים
סירסיר
4
ניקוז. כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, לחץ על כל אחד בין הידיים עד כ 3/4 ב. עבה אבל עדיין בחתיכה אחת.
5
לבנות אש ולתת לשרוף לחתיכות אפר (ראה "Firepit DIY," להלן).
6
מורחים כל תפוח אדמה עם 1 כף ערימות. פסטו ולחץ כדי לדחוס אותו.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
פסטופסטו
7
מחממים מחבת ברזל יצוק, ולאחר מכן מוסיפים תפוחי אדמה. צלי במחבת עד פריך מתחת, 5 דקות. הפעל פסטו בצד למטה ולתת צלי ולהתפזר. "קליית הפסטו מוסיפה אומאמי לתפוחי האדמה ורמת טעם מעניינת."שים על מגש, פסטו בצד למעלה, ומפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פטרוזיליהפטרוזיליה
פסטופסטו
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
הפוך קדימה: תפוחי אדמה ופסטו, עד 2 ימים, מקורר ומכוסה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פסטופסטו
9
האש DIY
10
"אתה יכול לעשות כל דבר על זה. זה קצת כמו קמפינג באמצע היום שלך, " אומר השף עמק נאפה מייקל Chiarello. כל מה שאתה צריך זה לבנים מסודרים כדי להתאים תחת באח הבישול שלך וכמה חול.
1
מורחים שכבה כפולה של רדיד כבד על הקרקע ("לא דשא", מזהיר Chiarello, שכן הוא עלול לחרוך). תעשה את זה גדול מספיק כדי להאריך רגל מעבר באח הבישול שלך בכל הכיוונים. לבנות מלבן לבנים 3 שכבות גבוהות, עוזב כמה לבנים מתוך השכבה העליונה בצדדים מנוגדים, כדי לעודד זרימת אוויר. (עבור 21-in סטנדרטי. וובר עגול, המלבן צריך להיות 2 לבנים על ידי 3 לבנים.) למלא עם על אינץ ' של חול.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
להדליק את האש: לשים כמה גיליונות balled-up של עיתון במרכז ומיקום הצתה לתוך tipi סביבו; להדליק גדול רזה ולאחר מכן 5 עד 6 יומנים קטנים (עדיף אלון). תדליק את האש. "הטיפי נותן לכל טיפה של להבה לעלות אחרי 3 או 4 בולי עץ", אומר צ ' יארלו, כך האש מתחילה מהר. לאחר היומנים נתפסו, להוסיף כמה יומני גדולים למתחם.
3
תן להם לשרוף לחתיכות אפר עם להבות נמוכות (1 1/2 עד 2 שעות). מכיוון שיש פחות עשן ופחם מאשר בישול על אש בוערת, צ ' יארלו אומר, "זה גורם לאוכל שלך להיות הרבה יותר נקי, נותן טעם מגוון, והוא טוב יותר ליין."
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
4
להתחיל לבשל: לשמור על בול עץ נוסף בוער בחלק האחורי של הבור. כאשר זה חתיכות אפר, לגרוף אותו לתוך האש הראשית כדי לשמור על חום.