קושירגיל
מוכן ב42 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

פריך עקף סרטנים & אספרגוס אופים

פריך עקף סרטנים & אספרגוס אופים
פריך עקף Prawn & אספרגוס אופים יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר של המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 166 גרם חלבון 120 גרם של שומן, וסך הכל 2432 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לכם אספרגוס, סלרי, חמאה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 42 דקות. וזה יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : אפיית עוף שוויצרית פריכה {עם רוטב תוצרת בית + טיפים למכירת מלאי}, סלט סרטנים פריך & אטריות, ו כרוב אסייתי פריך וסלט סרטנים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.