קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות48
ציון בריאות3
מגזין

פשטידות רועים מיניאטורות

פשטידות רועים מיניאטורות
והוא מתאים להגשה ל 48 מנות סועדים. אם 25 סנט למנה נופל בתקציב שלך, פשטידות של רועה מיניאטורי יכול להיות מצוין חלב חינם מתכון לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 122 קלוריות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. גשו לסופר וקנו קמח, אגוז מוסקט טחון, סלרי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 29%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו פשטידות ליים מפתח מיניאטורות, פשטידות תפוחים מיניאטוריות, ו פשטידות בשר מיניאטורות (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הבקר, הבצל, הסלרי והגזר על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את הקמח, הטימין, המלח, אגוז המוסקט והפלפל עד לקבלת תערובת אחידה; מוסיפים את המרק בהדרגה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד שהרוטב מסמיך. מערבבים פנימה אפונה; מחממים דרך. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
רוטברוטב
טימיןטימין
בקרבקר
אפונהאפונה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לפתוח בצק עלים. באמצעות מקומח 2-1 / 4-ב. חותך עגול, לחתוך 12 עיגולים מכל גיליון (לשמור שאריות לשימוש אחר.) לחץ עיגולים על התחתית ומעלה את דפנות כוסות המאפינס המיניאטורות הלא משומשות.
מרכיבים שתצטרך
גליונות בצק עליםגליונות בצק עלים
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
ממלאים כל אחד עם 1-1 / 2 כפיות תערובת בשר; למעלה או צינור עם 1 כף פירה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
בקרבקר
4
אופים ב 400 מעלות במשך 13-16 דקות או עד מחומם דרך ותפוחי אדמה הם שחומים קלות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים חם.