קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות13
מגזין

צ'ימיצ'נגס עוף

צ'ימיצ'נגס עוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Chimichangas עוף. מנה אחת מכילה 343 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גבינת צ'דר, אורגנו, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו Chimichangas עוף, Chimichangas עוף, ו Chimichangas עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 1 1/2 כוסות רוטב פיקנטה ו 5 החומרים הבאים בתנור הולנדי; לבשל מעל חום בינוני-נמוך, ערבוב לעתים קרובות, 25 דקות או עד רוב מתאדה נוזל. כפית 1/3 תערובת כוס מתחת למרכז של כל טורטייה; למעלה עם 2 כפות גבינה.
מרכיבים שתצטרך
3/4 עד 1 כוס חלב 2%.3/4 עד 1 כוס חלב 2%.
1/2 פלפל ירוק בינוני חתוך לרצועות1/2 פלפל ירוק בינוני חתוך לרצועות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מקפלים 2 צדדים של טורטיות כדי לצרף מילוי. מקפלים מעל הקצוות העליון והתחתון של טורטיות, מה שהופך מלבנים. מאובטח עם מרים מעץ.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פלפל ירוק בינוני חתוך לרצועות1/2 פלפל ירוק בינוני חתוך לרצועות
3
מקום, מקופל בצד למטה, על מצעי אפייה משומנים. מעיל chimichangas עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
אופים ב 425 במשך 8 דקות; הפעל ואופים 5 דקות יותר.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
5
הסר מרים; העליון עם רוטב פיקנטה הנותרים תוספות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
3/4 עד 1 כוס חלב 2%.3/4 עד 1 כוס חלב 2%.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.