קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

צ'יפוטלה-מקלות תיפוף מזוגגים כתומים

צ'יפוטלה-מקלות תיפוף מזוגגים כתומים
צ'יפוטלה-תפוז מזוגג מקלות תיפוף הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 482 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. 70 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו גרידת תפוזים, חומץ, קטשופ ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החומץ הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פקאן חומץ כקינוח. נסו עוף עם זיגוג תפוזים ובירה עם שעועית שחורה, צלעות חזיר מזוגגות בצ'יפוטלה, ו עוף מזוגג בצ'יפוטלה כתום - 4 נקודות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller Cava Rosado עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים שנעשה בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על lees לפני שחרורו, הוא מספק באופן עקבי טעמים פרימיום.קאווה תוססת, חמצמץ זה יהיה זוג טוב עם רוב טאפאס, בנוסף פירות טריים, עוגות ברי גבינות רכות, שמנת. יש לו יותר ממספיק סגנון וחומר להיות אפריטיף מעולה בכוחות עצמו.