קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

צ'יפוטלה-עוף צלוי עם בטטות

צ'יפוטלה-עוף צלוי עם בטטות
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? צ'יפוטלה מזוגגת עוף צלוי עם בטטות יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 323 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו שמן זית, חזה עוף, שיני שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו צ'יפוטלה-עוף צלוי עם בטטות, עוף צלוי N-בטטה עם זיגוג צ'יפוטלה, ו חזה עוף צלוי עם זיגוג כתום עם בטטות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Segura Viudas Reserva Here Cava Brut. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
סגורה ויודה רזרבה תורשה קאווה ברוט יש ניחוחות פתיחה מעושנים קלות עם נגיעות של ביסקוויט ורמזים של דבש ועלי כותרת של פרחים. החיך הוא מעולה, פירותי, ומלא טעם, ומספק תחושה מענגת של שפע. תערובת: 67% Macabeo, 33% Parellada