קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות12
ציון בריאות31
מגזין

צ'יפס כרוב גביני עם מיסו, שום ודולס

צ'יפס כרוב גביני עם מיסו, שום ודולס
צ'יפס כרוב גביני עם מיסו, שום ודולס יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 103 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 12. מתכון זה ממטבח מזין יש 2252 אוהדים. לכו לחנות ותרימו גרגירי דולזה, שמן זית כתית מעולה, מיסו פייסט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכונים דומים: שבבי כרוב עם חמאת שקדים ומיסו, שבבי כרוב גביני, ו קערות אטריות שומשום שוק האיכרים עם אטריות שומשום עם צ'יפס שום.

הוראות

1
שלב מיסו, שום, מלח, שמרים תזונתיים, שמן וקהה למעבד מזון, ולעבד עד שהוא יוצר משחה חלקה. עבודה בקבוצות, למקם כרוב לתוך קערה גדולה ערבוב. כרוב עיסוי עם הדבק מיסו מתובל, כך הדבק שומר על עלים כרוב.
מרכיבים שתצטרך
שמרים תזונתייםשמרים תזונתיים
מיסומיסו
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
DulseDulse
כרובכרוב
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
כגון Butterfinger, קצוץ גסכגון Butterfinger, קצוץ גס
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
שכבת כרוב על מגש מייבש מזון מרופד להתייבש ב 125 F עד פריך-כ 12 שעות.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
מייבשמייבש

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.