קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

צדפות בגריל ונקטרינות עם תירס וסלט עגבניות

צדפות בגריל ונקטרינות עם תירס וסלט עגבניות
צדפות בגריל ונקטרינות עם תירס וסלט עגבניות נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 159 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם נקטרינות, קליפת לימון, גרעינים תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: צדפות ים בגריל עם סלט תירס, צדפות בגריל עם סלט תירס מקסיקני, ו צדפות בגריל עם סלט תירס מקסיקני.

הוראות

1
מיץ ליים להקציף, קליפת ליים, וpelette תבלין בקערה קטנה. בהדרגהבנפט. עונה עם פלר דה sel וpepper. לעשות קדימה: ניתן לעשות 1 dayahead. לְצַנֵן. להביא לחדר temperaturebefore שימוש.
מרכיבים שתצטרך
1
בזיליקום בלאנש בעציץ של מים מלוחים רותחים 30 שניות; לנקז. לסחוט כדי להסיר כמה שיותר wateras אפשרי, ואז קוצצים גס. שמן בזיליקום מחית בבלנדר עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
תעביר את הכדור. עונה לפי טעם עם פלר דה sel.DO קדימה: ניתן לעשות 1 יום קדימה.כיסוי וצינה. חזור לחדר temperaturebefore שימוש.
מרכיבים שתצטרך
1
הכן ברביקיו (בינוני-highheat).
2
Brush צדפות ונקטרינות עםנייר; מפזרים מלח ופלפל. Scallopsuntil גריל חרוך מעט מבושל דרך, כ 2 דקות לכל צד. גריל nectarinesuntil חרוך מעט, על 1 1/2 דקות נמשך.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר צדפות ונקטרינות לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
4
מסדרים 4 צדפות על כל אחת מ-6 צלחות.לזרוק תירס ו 2 כפות לבוש בקערה בינונית. לזרוק עגבניות עם 1tablespoon רוטב בקערה אחרת; כןכדי לטעום עם מלח ופלפל. צדפות כפיות. תפזר עגבניות על תירס.סדר פלחי נקטרינה באופן דקורטיבי על לוחות.
מרכיבים שתצטרך
5
טפטוף קצת רוטב על צדפות, ואז כפית קצת רסק ריחן מעל.
מרכיבים שתצטרך
6
בזיל וסלט בזיל ופלר דה סאל מעל תירס ועגבניות ומגישים.* סוג של מלח ים; זמין בכמה סופרמרקטים בחנויות מזון מיוחדות.
מרכיבים שתצטרך
1
Piment D 'Espeletteis אבקת הקרקע של קטן, מיובש, חם צ' ילה גדל Espelette, צרפת. Itis זמין בחנויות מזון מיוחדות ומ zingermans.com.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.