קושיבינוני
מוכן ב54 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

צדפות ים עם חמאה חומה עם ג'ינג'ר בטטה Ww

צדפות ים עם חמאה חומה עם ג'ינג'ר בטטה Ww
צדפות ים עם חמאה חומה עם ג'ינג'ר בטטה Ww עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 210 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם חמאה, חלב רזה, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב gingerroot טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל עם קומפוט Fruited כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 54 דקות. נסו צדפות צרובות עם תירס מתוק, אדממה וחמאה חומה, חמאה חומה פעמיים תפוחי אדמה מתוקים אפויים, ו צדפות ים אפויות עם ציפוי פריך ללא גלוטן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות ניתן לזווג עם שרדונה, Chenin Blanc, ו פינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.