קושירגיל
מוכן ב32 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צדפות מתובלות ואפונת שלג מוקפצת

צדפות מתובלות ואפונת שלג מוקפצת
צדפות מתובלות ואפונה מושלגת מוקפצת היא ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 148 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 32 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך סוכר, ג'ינג'ר, פלפל כתום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו צדפות ואפונת שלג מוקפצת, פתיתי שלג מתובלים ומתכון שומשום מוקפץ, ו פתיתי שלג מתובלים ומתכון שומשום מוקפץ (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.