קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מגזין

צדפות עם צלפים ורוטב חמאה חום

צדפות עם צלפים ורוטב חמאה חום
והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני יש 208 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו פלפל, מיץ לימון, צלפים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו צדפות ים צרובות ברוטב צלילת חמאה משחימה, צדפות צרובות עם אשכולית ורודה-רוטב חמאה חום, ו Caper-ברוקולי חמאה חומה (מתכונים דומים).

הוראות

1
צדפות טפיחה יבש, ומפזרים מלח ופלפל. ממיסים 1 כף חמאה במחבת גדולה וכבדה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף צדפות, ולצרוב על 2 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
3
העבר צדפות להגשה צלחות, כיסוי, ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
4
ממיסים 3 כפות הנותרים חמאה במחבת.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף שום; לבשל 1 דקה או עד חמאה מתחילה להפוך חום זהוב. (להיזהר לא לשרוף את השום.)
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מחבת מחום; מערבבים מיץ לימון וצלפים. רוטב כפית על צדפות, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
7
הערה יין: ג ' פרי דיי, בעל יינות Happy Camper, מציע שרדונה לארוחה זו. "יש לו הערות אלון קלות וטעמי תפוח ירוק", הוא אומר, " אבל הטריות שלו מאפשרת לו להתמזג בקלות עם מזונות ולהיות מרענן למדי."
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.