קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות85
מגזין

צדפות צרובות עם Fava שעועית מתכון Sauté

צדפות צרובות עם Fava שעועית מתכון Sauté
צדפות צרובות עם מתכון שעועית סאוטה Fava עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 2 . מנה אחת מכילה 712 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם טרגון, חומץ שרי, פול שעועית בתרמילים שלהם, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. 73 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכונים דומים: צדפות צרובות מחבת עם רוטב תרד-פטריות, צדפות צרובות עם לימון ומתכון וודקה, ו צדפות צרובות עם אפונה שלג ומתכון כתום.

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת Ema סנטאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.