קושיקל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

צדפות קיץ עם תירס מתוק & עגבניות סוקוטש

צדפות קיץ עם תירס מתוק & עגבניות סוקוטש
המתכון קיץ צדפות עם תירס מתוק & עגבניות Succotash מוכן בסביבות 23 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון דרומי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 381 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך כורכום, חמאה, אוזני תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו צדפות צרובות עם תירס מתובל וסוכוטש עגבניות, צדפות צרובות מחבת עם Succotash הקיץ, ו Succotash תירס הקיץ (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת Ema סנטאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.