קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

ציפי בורגרים

ציפי בורגרים
ציפי בורגרס הוא מזנון אמריקאי. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 133 קלוריות, 5 גרם חלבון ו-2 גרם שומן. אם יש לכם מרק בקר, פתיתי פלפל, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 43%. הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו גזר ציפי, ציפי קלזונה ושרימפס ציפי.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את שבעת המרכיבים הראשונים. מפוררים בשר בקר מעל התערובת ומערבבים היטב. יוצרים ארבע קציצות.
מרכיבים שתצטרך
1-1/3 כוסות Minute® אורז לבן1-1/3 כוסות Minute® אורז לבן
ציוד שתשתמש בו
בצל ירוק קצוץ, מלמעלה ירוקה בלבדבצל ירוק קצוץ, מלמעלה ירוקה בלבד
2
בעזרת מלקחיים עם ידיות ארוכות, מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. צולים המבורגרים, מכוסים, על אש בינונית או צולים 4 אינץ' מהאש במשך 6-8 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר קורא 160° והמיצים מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
בטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרחבטטה או בטטות נופך (בערך 3 בינוניות), מקורצפות, לא מקולפות וחתוכה לצ'יפס בגודל 1/4 אינץ' על 4 אינץ', ספוגה במי קרח
קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
פלפלי מצנפת סקוטיפלפלי מצנפת סקוטי
כרישה, חצויה, מנוקה ופרוסה דקכרישה, חצויה, מנוקה ופרוסה דק
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
3
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
(12 ספירה) לחמניות הוואי(12 ספירה) לחמניות הוואי

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

ניתן להתאים בורגר למרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כגון מלבק או זינפנדל מפולפל. Masia de la Luz Cava Brut עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש, כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.