קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות1
ציון בריאות32
מגזין

צלעות חזיר יווניות ממולאות

צלעות חזיר יווניות ממולאות
המתכון ממולא צלעות חזיר יווניות יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-11 דקות. במנה עיקרית זו יש 578 קלוריות, 65 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ צלייה לוויה יש 17 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ו דיאט. אם יש לכם גבינת שמנת, פלפל טחון, בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: צלעות חזיר יווניות, צלעות חזיר בסגנון יווני, ו צלעות חזיר בסגנון יווני.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.