קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות89
מגזין

צלעות חזיר עם גזר לבן קלוי, אגסים ותפוחי אדמה

צלעות חזיר עם גזר לבן קלוי, אגסים ותפוחי אדמה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר עם גזר לבן קלוי, אגסים ותפוחי אדמה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 884 קלוריות, 58 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך פלפל, ויניגרט לחם, מלח כשר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו צלעות חזיר אפויות עם תפוחי אדמה ואגסים, צלעות חזיר עם אגסים קלויים, מרווה וצלי שאלוט, ו בשר חזיר צלוי עם תפוחי אדמה מתוקים ואגסים (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת צלייה גדולה, מערבבים 3/4 כוס שמן הזית עם השום, רוזמרין, גרידת לימון ו 1/2 כפית פלפל. מסדרים את צלעות החזיר במחבת בשכבה אחת ופונים למעיל. משרים את הצלעות במשך 1 שעה בטמפרטורת החדר או עד 12 שעות במקרר; לחזור לטמפרטורת החדר לפני צלייה.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים התנור ל 425 ומניחים את המדפים בחלק העליון והתחתון של התנור.
3
הסר את צלעות החזיר מן המרינדה; לגרד את הרוזמרין, לימון ושום ולתת את המרינדה לטפטף בחזרה למחבת הצלייה.
מרכיבים שתצטרך
4
תעביר את הצלעות למגש.
5
מוסיף את גזר לבן, אגסים ותפוחי אדמה למחבת הקלייה, מתבלים במלח וזורקים למעיל עם המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
6
מורחים את הירקות על 2 סדינים אפייה גדול rimmed. צלוי במשך כ 40 דקות, ערבוב מדי פעם, עד הירקות רכים; להעביר את סדיני האפייה מלמעלה למטה ולהפוך אותם מלפנים לאחור באמצע צלייה.
מרכיבים שתצטרך
7
בינתיים, חום 1 כף שמן זית בכל אחד 2 מחבתות גדולות. מתבלים את צלעות החזיר במלח, מוסיפים אותם למחבתות ומבשלים על אש גבוהה עד חום זהוב משני הצדדים, על 5 דקות בסך הכל. הגדר 4 צלעות חזיר על הירקות על כל תבנית אפייה וצלי במשך כ 5 דקות עבור בשר ורוד מעט.
מרכיבים שתצטרך
8
מעבירים את צלעות החזיר והירקות למגש גדול ומגישים עם ויניגרט לחם מנטה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.