קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות30
מגזין

צלעות חזיר עם חזרת ושום.

צלעות חזיר עם חזרת ושום.
חזרת ושום. אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 1378 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 123 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם מרק בשר שמור, חזרת, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -50 דקות. וזה די טוב. נסו צלעות חזיר עם חזרת ושום., צלעות בקר עם קרם חזרת, ו צלעות בקר עם קרם חזרת (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
הנח את הבשר במחבת צלייה גדולה עם צד העצם למטה. (The ribes act as a natural rasting rack.) בקערה קטנה מחית יחד את השום, חזרת, מלח, פלפל, ושמן זית כדי להפוך את הדבק. לעסות את הדבק בנדיבות על כל הצלי. מפזרים את הירקות ואת השום חצוי סביב הבשר ולטפטף אותם עם 2 ספירה של שמן.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
ירקירק
שמן זיתשמן זית
שוםשום
פלפלפלפל
בקרבקר
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
קערהקערה
4
מכניסים את המחבת לתנור וצולים את הבשר במשך כ 1 1/2 עד 2 שעות עבור בינוני נדיר (או כ 20 דקות לכל פאונד). בדוק את הטמפרטורה הפנימית של הצלי בכמה מקומות עם מדחום קריאה מיידית; זה צריך לרשום 125 מעלות F. עבור בינוני נדיר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
מחבתמחבת
5
הסר את הבשר ללוח גילוף ולתת לו לנוח במשך 20 דקות. הטמפרטורה הפנימית של הבשר תמשיך לעלות בכ -10 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
בשרבשר
6
הסר את הירקות והנח בצד.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
7
יוצקים את מיצי המחבת לתוך מפריד שומן או קערה קטנה ולהניח בצד כדי לאפשר מיצי שומן ובשר להפריד.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
8
יוצקים ומשליכים את השומן. אתה תשתמש במיצי הבשר הטעימים לפטריות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
בקרבקר
9
מניחים מחבת נקייה מעל חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים את החמאה ואת טפטוף 2 ספירה של שמן. כאשר החמאה מתחילה קצף. מוסיפים את הפטריות ואת הקורנית; ומתבלים במלח ופלפל. מערבבים הכל יחד במשך כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
חמאהחמאה
טימיןטימין
שמן בישולשמן בישול
11
מוסיפים את היין האדום, ערבוב כדי לגרד את כל חתיכות תקועים; ואז לבשל ומערבבים כדי להתאדות את האלכוהול. כאשר היין כמעט נעלם, מוסיפים את מיצי הבשר השמורים.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
אלכוהולאלכוהול
בקרבקר
12
תן את הנוזל לבשל למטה ולאחר מכן לקחת אותו מהחום. מערבבים את הקרם ועירית, ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עיריתעירית
קרםקרם

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר שמור (טפטוף מ צלי) או מרק משומר דל נתרןמרק בשר שמור (טפטוף מ צלי) או מרק משומר דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקברנה סוביניוןקברנה סוביניון2גזר, קלופים וקצוציםגזר, קלופים וקצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה טחוןעירית טרייה טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזרת מגוררת או מוכנהחזרת מגוררת או מוכנה5שיני שום, מרוסקות, בתוספת 2 ראשי שום, חצוישיני שום, מרוסקות, בתוספת 2 ראשי שום, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2גזר לבןגזר לבן3קילוגרם(3-rib) בשר בקר מובחר צלוי, על(3-rib) בשר בקר מובחר צלוי, על1בצל אדום, חצויבצל אדום, חצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור טחון טרימלח ים ופלפל שחור טחון טרי1השארמ 2 ענפי טימין טרייםמ 2 ענפי טימין טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שונות, כגון קרמיני, צדפה, שיטאקה, chanterelle, או לבן, גזוז ופרוספטריות שונות, כגון קרמיני, צדפה, שיטאקה, chanterelle, או לבן, גזוז ופרוס