קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 45 דק.
מנות16
ציון בריאות53
מגזין

קבב כבש עם פסטו מנטה

קבב כבש עם פסטו מנטה
, המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 197 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן כל אחד. אם יש לך עלי אורגנו, דבש, עלי פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו קבב טלה עם פסטו נענע, נענע-פסטו שפשף את הרגל של כבש, ו המבורגרים כבש עם פסטו נענע (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 16 (שיפודים 8 אינץ') * ראה הערה של קוק
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
2
בקערה שאינה תגובתית, מערבבים את שמן הזית, מיץ לימון, דבש, שום, בצל, מנטה, פטרוזיליה, רוזמרין ואורגנו.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
דבשדבש
בצלבצל
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את הטלה וזורקים היטב למעייל. להשרות במקרר לפחות 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
4
מחממים את הגריל או מחבת גריל על גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
5
על כל שיפוד, חוט עגבניות, בשר, בצל, פלפל, בשר ופטריות. חזור עד שיש לך 16 שיפודים מוכנים. עונדים את השיפודים במלח ופלפל. גריל כדי doneness הרצוי, על 3 עד 5 דקות לכל צד עבור בינוני עד בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
6
מגישים עם פסטו מנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטופסטו
מנטהמנטה
7
מערבבים את כל החומרים למעט השמן בבלנדר. דופק עד מחית היטב. עם בלנדר פועל על נמוך, טפטוף איטי בשמן זית. תטעם, ותתאים תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
שמן זיתשמן זית
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

16ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי16smalls12 ג מים12 ג מים16אגס או עגבניות שריאגס או עגבניות שרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טרייםעלי נענע טריים4ציפורןשום, טחוןשום, טחון1גדולפלפל ירוק, cored, זרע, לחתוך לריבועים 1 אינץ ' (לפחות 16 חתיכות)פלפל ירוק, cored, זרע, לחתוך לריבועים 1 אינץ ' (לפחות 16 חתיכות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1צביטהקמצוץ מלח כשרקמצוץ מלח כשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טחוניםעלי נענע טחונים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1smallsבצל, טחוןבצל, טחון11 קילו קישואים,עלים אורגנו טחוןעלים אורגנו טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טחוניםעלי פטרוזיליה טחונים16בצל פנינה, מקולףבצל פנינה, מקולף11 קילו קישואים,עלי רוזמרין טחוןעלי רוזמרין טחון16ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן