קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

קומפוט פירות אדומים

קומפוט פירות אדומים
קומפוט פירות אדומים יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 310 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך גרידת תפוזים, ענפי מנטה, מיץ תפוזים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. נסו קומפוט פירות, קומפוט פירות, ו קומפוט פירות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני שאינו מגיב, לשלב את היין הלבן עם סירופ דומדמניות שחור, מיץ תפוזים, ריבת תות וגרידת תפוזים. מביאים לרתיחה מעל חום מתון ומרתיחים במשך 1 דקה, ערבוב כדי לפזר את הריבה.
מרכיבים שתצטרך
דומדמניות שחורותדומדמניות שחורות
2
מוסיפים את השזיפים, דובדבנים ובזיליקום sprig לסיר ומביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה; מרתיחים במשך 1 דקה. עם כפית מחוררת, מעבירים את השזיפים והדובדבנים לכוס גדולה או קערה קרמית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הענבים לסיר ומרתיחים במשך 30 שניות; מעבירים את הענבים לקערת הפירות. לבסוף, מוסיפים את האוכמניות והתותים לסיר ומביאים רק לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר את פירות יער לקערה עם כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים את כל המיצים שהצטברו מן הפרי בחזרה לסיר. מביאים את הסירופ לרתיחה ומבשלים מעל חום מתון עד מופחת 2 כוסות, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים את הסירופ מופחת על הפרי ולתת מגניב. מכסים בפלסטיק ומקררים למשך כמה שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
7
בקערה קטנה, למזג את השמנת החמוצה עם הסוכר ו 2 כפות מים.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר את sprig בזיליקום מן הפרי. כפית 2 עד 3 כפות של סירופ דומדמניות שחורות על כל צלחת הגשה כפית את הפרי במרכז.
מרכיבים שתצטרך
דומדמניות שחורותדומדמניות שחורות
9
מקשטים כל מנה עם sprig מנטה מנה של שמנת חמוצה ממותקת.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1גדולבזיליקום טריבזיליקום טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה או קרם fraîcheשמנת חמוצה או קרם fraîche2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ דומדמניות שחור או קרם דה קסיססירופ דומדמניות שחור או קרם דה קסיס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דובדבנים Bing, מגולעניםדובדבנים Bing, מגולענים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1sprigמנטה טרייה, לקישוטמנטה טרייה, לקישוט796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידה כתומה דקגרידה כתומה דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ענבים אדומים ללא זרעים, נבעוענבים אדומים ללא זרעים, נבעו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שזיפים אדומים, כגון סנטה רוזה-חצוי, מגולענים וחותכים טריזיםשזיפים אדומים, כגון סנטה רוזה-חצוי, מגולענים וחותכים טריזים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תותים, מגושם ובתורתותים, מגושם ובתור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת תות ללא זרעים באיכות טובהריבת תות ללא זרעים באיכות טובה2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק