קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות56
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחורף
מגזין

קונכיות פסטה מחיטה מלאה עם פסטו עגבניות מתובל וירקות חורף

קונכיות פסטה מחיטה מלאה עם פסטו עגבניות מתובל וירקות חורף
קליפות פסטה מחיטה מלאה עם פסטו עגבניות מתובל וירקות החורף עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. מנה אחת מכילה 305 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חורף. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו גבינת פרמזן, מים, עגבניות מיובשות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו פסטה עם נקניק איטלקי חריף, ברוקולי ראבה ועגבניות מיובשות, ירקות חורף ופסטה פטריות, ו קונכיות לא מרופדות עם דלורית ופסטו עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין פסטו, לשלב מים רותחים ועגבניות מיובשות בקערה; לתת לעמוד 30 דקות או עד רך.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות
פסטופסטו
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מסננים עגבניות במסננת מעל קערה, שומר נוזל 1/2 כוס.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
3
זרוק עגבניות, שקדים, גבינה, בזיליקום, ושום דרך מצנח מזון עם מעבד מזון על; תהליך עד טחון. שמירה על מעבד על, להוסיף מלח ופלפל אדום. לאט לאט לשפוך 1 1/2 כפות שמן דרך מצנח מזון; תהליך עד היטב מעורבב, גירוד הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
עגבנייהעגבנייה
שקדיםשקדים
גבינהגבינה
שוםשום
באזיל!באזיל!
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
הוסף שמורות השריית נוזל 1 כף בכל פעם עד התערובת מופיעה חלקה. תניח בצד.
5
כדי להכין ירקות, חום 1 כף שמן במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים בצל; מבשלים 10 דקות או עד להשחמה קלה, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
7
להוסיף chard שוויצרי; מוקפץ 1 דקה או עד העלים הופכים ירוק בהיר.
מרכיבים שתצטרך
Chard שוויצריChard שוויצרי
8
מוסיפים מים, מלח ופלפל; מכסים ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
9
מערבבים פסטו ופסטה מבושלת חמה בקערה גדולה; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
פסטופסטו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
להוסיף תערובת ירקות; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
11
מפזרים עם פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות חם מבושל (על לא מבושל) קליפות פסטה מחיטה מלאהכוסות חם מבושל (על לא מבושל) קליפות פסטה מחיטה מלאה0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 גבינת פרמזן מגוררת כוס1/4 גבינת פרמזן מגוררת כוס4(יכול להיות או להרחיק)גבינת פרמזן מגוררת וטריהגבינת פרמזן מגוררת וטריה0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מיובשות, ארוזות ללא שמןעגבניות מיובשות, ארוזות ללא שמן7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ chard שוויצרי, פרוס לרצועות 1/2 אינץקצוץ chard שוויצרי, פרוס לרצועות 1/2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים