קושיקשה
מוכן ב38 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

קוקטייל שרימפס

קוקטייל שרימפס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל קוקטייל שרימפס. מנה אחת מכילה 156 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 1 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 9 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם עלי דפנה, מלח כשר, סלרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 38 דקות. נסו בר קוקטייל שרימפס: רוטב קוקטייל קלאסי, קרם אבוקדו, Remoulade, קוקטייל שרימפס, אננס ואבוקדו (קוקטייל De Camarones con Piña y Aguacate), ו קוקטייל שרימפס קלוי עם רוטב חריף קוקטייל Sriracha (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את המים, גזר, סלרי, בצל, שום, לימון, פטרוזיליה, טימין, ועלי דפנה בסיר ולהביא לרתיחה על חום גבוה. מנמיכים את החום לרתיחה, להגדיר כיסוי על הדף מעט פתוח, ומבשלים 10 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
לימוןלימון
בצלבצל
טימיןטימין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
זרוק את השרימפס לתוך הנוזל ולכבות את החום. מבשלים את החסילון, ערבוב מדי פעם, עד שהם להתכרבל ולהפוך ורוד, על 2 עד 2 1/2 דקות עבור שרימפס בינוני, 3 דקות עבור אלה גדולים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
ניקוז וקריר לטמפרטורת החדר. לקלף את השרימפס ולהסיר את הווריד לאורך עקומת השרימפס, אם תרצה בכך. מקררים אם לא מגישים מיד. אם בקירור, להביא את השרימפס לטמפרטורת החדר 20 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
כדי להגיש לשים את רוטב הקוקטייל בקערה בינונית ולהקיף עם שרימפס, או לולאה את החסילון מעבר לקצה של כוס קוקטייל הפרט העליון עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
קוקטיילקוקטייל
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מקשטים עם לימון ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
6
עצה אופציונלית: כדי דה וריד השרימפס לפני הבישול, להחזיק שרימפס בין האגודל והאצבע עם הצד המעוגל של השרימפס כלפי מעלה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
7
מניחים את הקצה המחודד של שיפוד עץ בצומת של המקטעים השני והשלישי של פגז השרימפס, על 1/8 אינץ ' למטה מלמעלה. בעדינות לדחוף את שיפוד דרך הקליפה ולאחר מכן להרים כדי להסיר את הווריד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
8
מערבבים את הקטשופ, גרידת לימון ומיץ, חזרת ורוטב ווסטרשייר בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
חזרתחזרת
גרידת לימוןגרידת לימון
קטשופקטשופ
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מוסיפים רוטב חריף, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
10
מערבבים היטב, ואז מקררים עד מוכן לשרת.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט Grigio Scarpetta עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.