קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קינוח בננה חמאה

קינוח בננה חמאה
מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. אם יש לכם בננות, חלמון ביצה, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני לא כל כך מרהיב של 12%. מתכונים דומים: פרפה פודינג בננה חמאה: קינוח מהיר וקל, קינוח פקאן חמאה, ו קינוח פקאן חמאה.

הוראות

1
בסיר כבד, לשלב את חמשת המרכיבים הראשונים. מבשלים על אש נמוכה, תוך ערבוב תדיר, עד שהתערובת מסמיכה מעט ומדחום קורא 180 מופרדים, כ -20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מניחים עוגה על צלחות הגשה; מכסים בבננות. למעלה עם רוטב חמאה חם. רוטב ניתן לאחסן במקרר עד 3 ימים. לחימום חוזר, מחממים במיקרוגל עד לרתיחה; להקציף לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות דגני גרנולה ללא צימוקים4 כפות דגני גרנולה ללא צימוקים
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לקינוח. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ו. סולרה קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.