קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קינמון דלעת וופלים

קינמון דלעת וופלים
וופל דלעת קינמון עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 234 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. 791 אדם מצא מתכון זה להיות טעים ומספק. אם יש לך נבט חיטה, מלח, תבלין פשטידת דלעת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. מתכונים דומים: דלעת תפוח קינמון רול וופלים, דלעת ופלים עם קינמון גבינת שמנת טפטוף, ו קינמון-וופלים לחם תירס עם תפוח-סירופ קינמון.

הוראות

1
מחממים מחבת וופל על פי הוראות היצרן.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
2
מערבבים קמח, נבט חיטה, סוכר, קינמון, תבלין פשטידת דלעת, אגוז מוסקט, מלח, ואבקת אפייה בקערה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
עוגת דלעת תבליןעוגת דלעת תבלין
אבקת אפייהאבקת אפייה
נבט חיטהנבט חיטה
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הכה יחד חלב, מחית דלעת, חמאה, שמן, רסק תפוחים, ביצה שלמה, וחלבון ביצה. מערבבים תערובת קמח לתוך תערובת הדלעת יחד עם הפקאן.
מרכיבים שתצטרך
דלעת משומרדלעת משומר
רסק תפוחיםרסק תפוחים
חלבוניםחלבונים
ביצהביצה
דלעתדלעת
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
4
מצקת את הבלילה על מכשיר הוופל שחומם מראש. מבשלים את הוופלים עד זהב פריך, 5 עד 7 דקות.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
מצקתמצקת

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)חמאה מומסתחמאה מומסת1(קיבלר)(קיבלר)1לבן ביצהלבן ביצה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים11 קילו קישואים,גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית דלעתמחית דלעת1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטהנבט חיטה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה