קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קינמון חריף-פופקורן מתוק

קינמון חריף-פופקורן מתוק
קינמון חריף-פופקורן סוכר דורש כ 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 97 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך מלח, סוכר מגורען, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. האוכל הביא לך אותו. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו פופקורן מתוק קינמון, קינמון-פופקורן מתוק, ו סוכר חום-פופקורן קינמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, מערבבים יחד את הסוכר, המלח והקינמון. תניח בצד.באמצעות מנפח אוויר, פופ גרעינים תירס לתוך קערה גדולה. בינתיים, לשלב את החמאה ושמן צ ' ילה בקערה קטנה. כשהקערה הגדולה מתחילה להתמלא בפופקורן, טפטוף לסירוגין את תערובת השמן על הפופקורן ומפזרים אותו בקינמון-סוכר, שמדי פעם משליך למעיל.כאשר פופקורן מפסיק popping, להשתמש בידיים שלך לזרוק הכל ביחד ולוודא כי החומרים מופצים באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
גרעינים תירסגרעינים תירס
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

פופקורן עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ruffino Sparkling rosé (Split) עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.