קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

קיסר Mahimahi

קיסר Mahimahi
קיסר Mahimahi נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 35 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 186 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו שיני שום, חרדל דיז'ון, מחמאהי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב יוגורט רגיל ללא שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מאוד יוגורט ברי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו BLT Mahimahi, סלט קיסר תירס קלוי עם פרמזן יוגורט יווני רוטב קיסר, ו Mahimahi Escabeche (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 9 מרכיבים, ומערבבים היטב עם מקצף.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
יוצקים תערובת יוגורט לתוך שקית פלסטיק zip העליון גדול, ולהוסיף דגים לשקית. חותם ומרינדה במקרר 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
הכן גריל או broiler.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
4
הסר דגים משקית, הזמנת מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
5
מניחים דגים על מתלה גריל או מחבת broiler מצופה ספריי בישול, ומבשלים 3 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדקים עם מזלג, צולה לעתים קרובות עם מרינדה שמורות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
גרילגריל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Alois Lageder Terran Alpina פינו Grigio Vigneti delle Dolomiti. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה