קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

קישואים ממולאים בחסילונים ופטה

קישואים ממולאים בחסילונים ופטה
צריך ללא גלוטן, ראשוני ומנה עיקרית פסקטריאנית? קישואים ממולאים בחסילונים ופטה יכולים להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 235 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו פלפל, פטה, נורת שומר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קישואים ממולאים בחסילונים ופטה, פיקניק ממולא: טונאן וארטישוק ממולאים עגבניות, פלפל אדום, פיטן ואפונה אפונים ממולאים קישואים, אגוז וסוכר חום ממולאים תפוחים מקינטוש, ו קישואים ממולאים בפארו, פלפל אדום ופטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 42
2
במחבת, לחמם את 2 כפות שמן.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבצל, פלפל, שומר ושום ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב, עד במכרז, 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את העגבניות ואת הפלפל האדום כתוש ומבשלים, מועכים, עד מעובה, 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהחום; תן להתקרר מעט. מערבבים את השרימפס, פטרוזיליה ושמיר.
מרכיבים שתצטרך
6
באמצעות כפית, לגרוף את הבשר של הקישואים, עוזב קליפה 1/4 אינץ ' מסביב. לשפשף עם שמן. מתבלים את קונכיות הקישואים במלח ופלפל וכל מיני דברים עם המילוי.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים למחבת קלייה משומנת וצלי במשך 30 דקות, עד המילוי מבושל דרך ואת הקישואים הוא פשוט רך.
מרכיבים שתצטרך
8
מחממים את המטגן ומניחים מתלה 6 אינץ ' מהחום. למעלה קישואים עם פטה ו broil במשך 5 דקות, עד פטה נמס וזהב.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים את הקישואים הממולאים חמים או בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.