קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

קלצונה עם עגבניות מיובשות

קלצונה עם עגבניות מיובשות
קלצונה עם עגבניות מיובשות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 23 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 586 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זה מובא לך על ידי Food.com. גשו לסופר וקנו קמח תירס, שמן, בצק פיצה צלחת עמוקה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב קמח התירס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קמח תירס כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים spoonacular ציון של 34%. נסו קיש תרד עם עגבניות מיובשות, פסטה ארטישוק ושמש עגבניות מיובשות, ו פסטו עגבניות מיובשים טבעוני קל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.