קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

קמח עוגה תוצרת בית

קמח עוגה תוצרת בית
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכונים לאוסף שלך, קמח עוגה תוצרת בית עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 113 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 5 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 58%, וזה טוב. מתכונים דומים: טורטיות קמח תוצרת בית, טורטיות קמח תוצרת בית, ו טורטיות קמח תוצרת בית.

הוראות

1
מערבבים היטב קמח לכל מטרה וקמח אורז; מנפים 3 פעמים.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
קמח אורזקמח אורז

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. קרם סולרה שרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.