קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות14
ציון בריאות61
מגזין

קנטאקי בורבון בורגו

קנטאקי בורבון בורגו
בורבון קנטאקי Burgoo עשוי להיות מה שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 841 קלוריות, 76 גרם חלבון ו 41g של שומן למנה. והוא יספק כ 14 מנות. אם יש לך שוק בקר, גזר, פלפלים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 83%. מתכונים דומים: Kentucky Bourbon Burgoo, בורגוס קנטאקי, ו בורגוס קנטאקי.

הוראות

1
שים את החזיר, עגל, בקר, כבש, ועוף לתוך סיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בקרבקר
כבשכבש
חזירחזיר
עגלעגל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את המים ומביאים לרתיחה לאט. מבשלים עד הבשר הוא רך מספיק כדי ליפול מהעצמות, על 4-6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
בשרבשר
3
תוציא את הבשר מהמלאי. לקרר את הבשר, להסיר אותו מן העצמות, ולחתוך אותו. החזר את הבשר הקצוץ למניה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
בשרבשר
4
חלק את תפוחי האדמה והבצל וקוצץ אותם.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
5
מוסיפים אותם, בתוספת גזר, פלפלים ירוקים, כרוב, מחית עגבניות, תירס, פלפל אדום, במיה, פטרוזיליה, שעועית לימה, סלרי ובורבון, לבשר ולמניה. אפשר לתבשיל להתבשל עד עבה מאוד על 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
מחית עגבניותמחית עגבניות
שעועית לימהשעועית לימה
פלפל אדוםפלפל אדום
בורבוןבורבון
כרובכרוב
גזרגזר
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
מלאימלאי
תירסתירס
בשרבשר
במיהבמיה
תבשילתבשיל
6
מתבלים לפי הטעם במלח, פלפל, טבסקו, רוטב סטייק ורוטב ווסטרשייר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סטייקרוטב סטייק
פלפלפלפל
מלחמלח
7
מתוך Kentucky Bourbon Cookbook by Albert W. A. Schmid. זכויות יוצרים © 2010 By The University Press Of Kentucky. Reprinted with permission from The University Press Of Kentucky.
מרכיבים שתצטרך
בורבוןבורבון

ציוד

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוק בקרשוק בקר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקנטאקי בורבוןקנטאקי בורבון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב קצוץכרוב קצוץ1חבורהגזר, קלוף פרוס עבהגזר, קלוף פרוס עבה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2קילוגרםאפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס מלא, טרי או משומרתירס מלא, טרי או משומר2פלפלים ירוקים, זרע וקצוץפלפלים ירוקים, זרע וקצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה טלהחזה טלה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה יבשהשעועית לימה יבשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה חתוכה לקוביותבמיה חתוכה לקוביות680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצלבצל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה2תרמילים פלפל אדוםתרמילים פלפל אדום907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוק חזירשוק חזיר680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמהתפוחי אדמה14ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל14ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב סטייקרוטב סטייק14ריבס, קצוץ טרי או קפואטבסקוטבסקו9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוק עגלשוק עגל8בצל צהוב בינוני, קצוץמים קריםמים קרים14ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Schlossgut Diel Nahe ריזלינג Kabinett. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
Schlossgut Diel Nahe Riesling Kabinett
Schlossgut Diel Nahe Riesling Kabinett
ריזלינג טעים ומאוזן לחלוטין עם ניחוחות מפוארים של תפוחים טעים זהוב. מתוח מתוח אבל לא צנוע ולא רזה. אידיאל ריזלינג.